Hogyan vásároljon webáruházunkban?

Önnek nem kell regisztrálnia magát illetve cégét ahhoz, hogy a termékeket megtekintse, bővebb információt kaphasson róluk, vagy az árakról tájékozódjon.

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. Ezt a regisztráció menüpontra kattintva teheti meg. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen kell kitölteni. Itt hívnánk fel a figyelmét arra, hogy olyan telefonszámot érdemes megadni, amelyen munkanapokon 9-17 óra között vissza tudjuk igazolni megrendelését.

1. lépés | bevásárló kosár

A kiválasztott terméket a bevásárló kosarába a "Kosár" gombra kattintva teheti bele. A vásárlást követően kattintson a "Fizetés" gombra. Minden felhasználó, aki rendelést ad fel boltunknak, elfogadja az Üzletszabályzatot, melyet a rendelés feladásával kötelező érvényűnek tekint magára nézve. A bevásárló kosarába bármennyi terméket belehelyezhet és leellenőrizheti a mennyiséget valamint az árat egyaránt. Így azonnal láthatja, hogy összesen mennyit fog fizetni.

2. lépés | vásárló adatai

A második lépés dolga, hogy informáljon minket arról, hogy hová szeretné a megrendelt árut szállítatni. Regisztrált felhasználóink a profilbeállításokon belül több címet is eltárolhatnak, és egyetlen kattintással kiválaszthatják a megfelelő szállítási címet.

3. lépés | szállítási mód

Ebben a lépésben választhatja ki, hogy megrendelését milyen módszerrel szeretné házhoz szállítatni.

  • Futárszolgálat - a kézbesítés munkanaponként 09:00 - 18:00 történik - a szállítás ideje 2-3 munkanap, de nagyságrendtől függően változhat. Amennyiben a kézbesítési időpont nem felel meg Önnek, egyeztessen egy újabb időpontot a futárszolgálattal.
    A megrendelt áru a raktárkészlettől és a nagyságtól függően, több csomagba lehet elhelyezve.

4. lépés | fizetési mód

Utolsó előtti lépésként ki kell választania a fizetés módját. Webáruházunkban jelenleg az alábbi fizetési módok érhetők el:

  • Utánvétel - Az áru ellenértékét a kézbesítéskor fizeti meg.
  • Banki átutalás - Az áru ellenértékét előre fizeti meg. A megrendelésével csak a számla végösszegének átutalását követően kezdünk el foglalkozni, ezért a kézbesítés ideje is tovább tarthat.

5. lépés | megrendelés befejezése

Már nem maradt más hátra, mint megrendelésének leellenőrzése és jóváhagyása. Ezután rendszerünkbe automatikusan bekerül az Ön megrendelése. A sikeres megrendelésének felvételéről e-mailben értesítjük Önt.

6. lépés | megrendelés módosítása

Olyan terméket rendelt, amely már nem érdekli? Kiválasztana egy új típust vagy módosítattni szeretne valami mást a megrendelésén? Bátran lépjen velünk kapcsolatba telefonon, vagy e-mailen keresztül, vagy írjon üzenetet a megrendeléséhez a webáruházunkba történő bejelentkezést követően!


Kellemes vásárlást kívánunk!


A visszaküldés költsége minden esetben a fogyasztót terheli. Ezalól csak akkor van kivétel, ha a webáruház saját döntéseként átvállalja a visszaküldés költségét.